Úvod
|
Databáze prací
|
Vyhledávání
|
Odkazy
Přihlášení
Vkládání dokumentů
Univerzita
Fakulta
Katedra
Obor
Jazyk
Typ práce
Název
Název upřesnující
Název anglický
Jméno autora
Přijmení autora
Rodné příjmení autora
Vedoucí práce
Rok obhajoby
Počet stran
Přílohy
Typ přílohy
Místo uložení
Klíčová slova
marketing kultury marketing symfonický orchestr Filharmonie Brno artificiální hudba
Klíčová slova anglicky
artificial music, Philharmony Brno,
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá současnými trendy v oblasti propagace a reklamy kulturních institucí se zaměřením na hudební produkci, především analýzou marketingových nástrojů a postupů Filharmonie Brno. Hlavní myšlenkou je obohatit čtenáře o specifické marketingové metody využívané v oblasti art marketingu jako je tvorba ceny, distribuce, strategie propagace, kulturní politiky nebo vizuálního stylu instituce a seznámit s problematikou získávání nových posluchačů, udržení současných posluchačů, budování moderní image a jak zefektivnit vztah lidí k hudební produkci artificiální hudby.
Anotace anglicky
This Master´s thesis is focused on current trends in propagation and advertising of cultural institutions especially in the music production analysing the marketing tools of Philharmonic Brno. The main idea of this thesis is to approach some specific marketing methods used in the art marketing area like pricing, distribution, strategies of propagation, cultural politics or propagation visual style of the institution. This thesis deals with explanation of the possibilities of getting new listeners, maintaining existing listeners, building corporate identity and strengthening people´s relationship to music production of artificial music.
Soubory
Žádné záznamy...
Copyright 2008
Ústav hudební vědy
Filozofické fakulty Masarykovy Univerzity
Webdesign
tvorba WWW
Firmadat
2
4
6
6
7
7
8